Sider

lørdag 22. november 2008

De siste clearcardsene/ the last Clearcards

Det har vært moro å teste ut hva man kan få ut av acetat og papir, men nå kjenner jeg at jeg trenger en pause for å ikke gå lei eller kjøre meg fast.

En del av prosessen har vært å teste ut om "vanlige" skisser kunne brukes på clear cards. Og det går! Her jeg brukt en skisse fra CPS:



It has been much fun, testing out what you can do with a piece of acetat and some papers, but I strongly feel I need a brake from clear cards right now. I'll run out of mojo if I don't.

Can you use ordinary sketches for clear cards? Tou can! This week I have used a sketch from CPS:


Så her er det jeg har laget (alle materialer untatt acetat fra Little Yellow Bicycle:
Here is what I made (all meterials except acetat from Little Yellow Bicycle):



2 kommentarer:

maggie fellow sa...

very lovely cards, I like the acrylic.tfs
Maggie
www.stampingwithmaggie.com

line sa...

Utrolgi flotte kort!!!!