tirsdag 4. mai 2010

Et kort! /A card!

Det var lenge siden!
It's been a while!

En arbeidekollega fra et annet prosjekt, ringte meg på fredag. Hun savnet kortene mine: Hun syntes det var så kjekt med en boks med kort hun kunne plukke fra når det trengtes. Kunne jeg tenke meg å lage noen til henne? 25 til å begynne med? Fordelt på baby, menn som fyller 50 og 60 og noen takkekort?

One of my co workers from another project/site, called me on Friday. She misses my cards: she found it so handy to have a box of cards to pick from at the front desk when she needed one. Could I please make some for her? 25 as a starter? Baby cards, men's cards and thank you cards?

Hurra! Jeg har lenge hatt lyst å lage noen kort igjen og her fikk jeg den perfekte unnskyldningen. For å kickstarte valgte jeg å titte hos Cardpatterns om de hadde noen greie skisser. og se hva jeg fant.

Yeah! I have wanted to make cards again for a while, and this was the perfect excuse I needed. For a kick start, I went over to Cardpatterns to see if they had a cool sketch. And look what I found:



Og her er hva jeg lagde - et Tusen Takk-kort.
And here is what I made- a Thanks A Lot card.

5 kommentarer:

Michelle Gotoh Bertuzzi sa...

Love the different layers on your cards!

lizaveta sa...

Beautiful card!
Thanks for joining us at Card Patterns)

whoistracy sa...

This is so sweet! Love all those layers.

dstandard sa...

Such a pretty card! Thanks for joining us at Card Patterns!

Ali sa...

Fab card - love your layering and texture - I hadn't heard of card patterns - off to check them out :)