Sider

onsdag 29. oktober 2008

Englejul? Angels for Christmas?

Det gjelder å smi mens jernet er varmt (se innlegget under) så jeg dro frem noen julepapir fra Joanna Sheen og noen glansbilder. De gir meg litt vintagefølelse, men jeg har ikke hatt peiling på hvordan jeg skulle bruke dem - og jeg har hatt de i flere år.

Jeg er med i en julemerkelapp-swap på My ScrapbookNook, og jeg fant ut at disse materialene måtte passe ypperlig til dette formålet. Jeg satte i gang, lagde noen ekstra og disse ble til julekort. Og mens jeg var i gang lagde jeg likesågodt noen glansbildejulekort til...

No reason not to keep going (read below) so I pulled out some Christmas papers from Joanna Sheen and som angel stickers. They both give me kind of vintage feeling, but I have had no idea how to spend them - and I have had them for years.

I am joining a Christmas Tag Swap at My ScrapbookNook, and I found these items perfect for that purpose. I made som extras end turned them into Christmas Cards. And while I was in the mood, I made som more Angel Christmas Cards...




Ingen kommentarer: