Sider

tirsdag 22. desember 2009

Superenkle julekort/super easy christmas cards

Litt kraft kartong, en heklet snøkrystall (kjøpt på sommersalg hos Panduro - en tier for 6 stk), en hvit penn, en sort penn, litt glitterlim og en hilsen (min er trykket ut ved hjelp av en Quickutz die). Kjapt, kjekt og billig for å sitere en matbutikk.

Some kraft cardstock, a crotched snowflake (bought at summer sales at Panduro, less than $2 for the six), a white ball pen, a black ball pen, a little glitter glue, a sentiment - I used a Quikutz dies and white cardstock for mine. Easy, peasy...






11 kommentarer:

Irene sa...

Jeg prøver lykken igjen :-)

pysselpetra sa...

simple but relly nice cards.

Unknown sa...

Lovely cards the snowflock is a beauty.
have a nice christmas,Lean.

Sindra sa...

Så fina i sin enkelhet, de korten!
Så klart jag vill ha blommor! Vem vill inte det? ;D

Anonym sa...

Vilken rolig idé, med de virkade stjärnorna på julkorten!!

Jag provar också lyckan igen! Denna kalendern är ju såååå rolig!! Och så fina klappar!!

Mia sa...

Jag gör ett nytt försök igen!! Jättefina enka julkort du gjort med! =) Stora Julkramar från mig!!

Catherine sa...

Jeg tar et lodd i dag igjen, jeg, Hilde :-) Forresten stilig julekort!

Anette sa...

Stilige raske kort du har laget!

Kjersti Gabrielsen sa...

Sier som Irene ;-) Jeg prøver lykken igjen.

Ps. flotte kort Scoobie.

KarenB sa...

Oh these are gorgeous :)

mustangkayla sa...

I love that snowflake!