Sider

søndag 3. januar 2010

Houston, we have a problem!

Godt nyttår alle sammen. Jeg gleder meg til å få ta fatt på 2010 og lurer fælt på hva året bringer.

Happy new year everybody. I'm looking forward to starting at 2010 but must admit I'm curious what this year brings.


Så tilbake til Houston. Å få tatt skikkelige bilder ute nå er bare så vanskelig: lyset er flatt og på grunn av snøen får alt fort et blåskjær. Jeg skal på fotokurs i slutten av januar for å lære mer om manuelle innstillinger på kameraet og håper å lære noen triks. Så jeg sliter med å få tatt gode bilder av layouter, det må jeg innrømme. Som på den under.

Back to Houston. Taking good pictures outdoors is difficult these day: the light is kind of flat and because of all the snow, the white often gets bluish. In the end of january I'm taking a photo class to lear about the manuel options on my camera, and I hope to learn some tricks.
In the meanwhile I struggling with my pictures. Like the one of the layout below.


Her er 2009s siste skisse fra CIS Stylish Sketches og under er min tolkning.
Here is 2009's last sketch from CIS Stylish Sketches and my interpretation

Edit 04.01.10: jeg har fått tatt nye bilder. Sånn sett går klagetekten over ut :-)

Edit 10.01.04: I was able to take some better pics today. The tantrum above doesn't count anymore :-)









4 kommentarer:

Anette sa...

Det var en skikkelig flott skisse! Og en enda flottere løsning ;) Herlige sterke farger du har brukt!
Godt nyttår til deg også Scoobie ;)

Unknown sa...

happy new year girl great take on he sketch and i put on the top10 for you.
bye bye,lean.

Anonym sa...

Oooh I recognise those papers ;-)

The photography course will fun! My camera has a snow mode which I've even got to use once lol!

Kerryn sa...

LOL I have some papers like that myself, just haven't used them yet ;).

LOVE your page Hilde!!