Sider

søndag 4. januar 2009

Skisse fra/from Sukkersøtt

Noen ganger sliter jeg skikkelig med enkelte skisser, men det løsner som regel til slutt. Men denne fra Sukkersøtt var ikke så vanskelig å knekke og jeg ser mange muligheter med denne. Og så har jeg forelsket meg totalt i denne lille reven fra Quick Kutz

I struggle really hard with some sketches but after some time, I as often find a solution. But this one from Sukkersøtt wasn't that hard and I see a number of ways to use it. And I am soooo in love with this little fox from Quick Kutz.










18 kommentarer:

Kort og Søm sa...

Ja, det var en kjempe søt rev!! Fine farger du hadde brukt på kortet ditt :o)

Hilsen Kort&Søm

line sa...

Forstår godt at du liker den reven - den var jo bare nydelige. Flott kort du har laget også

milli sa...

Så søtt kort! Likte veldig godt fargene du har brukt, og løsningen med ringen og sløyfen gjorde seg utrolig godt!

Klem fra
Camilla

Sianba sa...

Nydelig kort, og jeg må være enig i at den reven er kjempesøt! :-)

Rita sa...

Takker for hilsen, alltid kjekt med nye fjes :o)
Herlig kort du har laget til utfordringen, lykke til der!

Nå har jeg tatt meg en liten kikkerunde hos deg. Masse fine kort du lager, så du er herved lagt til blogglista mi. Likte utrolig godt det tøffe kortet du laget som gjestedesigner.

Ha en strålende uke!

Rach sa...

awww this is such a sweet card. thanks for sharing. hugs Rachxx

Ida / Little sa...

Den reven tror jeg du ikke er alene om å syns er helt herlig. Jeg hadde ikke vært her før, så jeg har tatt meg en skikkelig runde på bloggen din, og hvor finner du alt det flotte mønster papiret hen? Det var utrolig mye lekkert hos deg, så du må nok få en plass i blogg lista mi :)

Klem Ida (Little)

Benedicte sa...

den lille reven var kjempesøt.

Benedicte

Maya sa...

Åhhh det var herlig!
Så søt den reven :)
Nyydelige farger.
Klem fra Maya.

Bev sa...

Wonderful card, I love the cute little animal

hugs Bev x

Ewonne sa...

Vilket sött kort ♥ Väldigt Scoobie :o) fast ändå inte...

Pia sa...

Super flot kort og et rigtig sødt motiv

Lise ♥ Hverdagsglimt og Kreativiteter sa...

Heisann! Flott blogg du har, og dette var en kjempefin løsning på skissen. Reven var nusselig. Fine detaljer på kortet. :)

Klem, Lise

Anette sa...

Kjempefint kort Scoobie!! Og den reven er bare sååå søt :)

Tusen takk for hyggelig bursdagshilsen :)

Agnetha sa...

For et koselig kort. Fikk en ide til hvordan jeg og kan få brukt min qk rev (som jeg syns er så søt!)

I bloggen min ligger det en award til deg

roterommet sa...

Så herligt kort. Den reven er så søt.

Anonym sa...

Wow, vilket superfint kort!!

pysselpetra sa...

underbart kort Scoobie