Sider

søndag 25. januar 2009

Dagene flyr

Dagene går og da hender det bloggen blir litt neglisjert. Men jeg har brukt tiden litt kreativt, så da så. I tillegg til layoutene under har jeg laget et tonn med småkort av alle restene, som jeg vil prøve å få knipset.

The days just go too fast, and then my blog gets neglected. But I have spent the time beeing creativ, so... Besides these layouts I have med a ton of small sized cards of all my scraps. I try to take some pictures later

Først ut: en GD utfordring fra MyScrapbooknook: lag en dobbeltlayout som dokumenterer uken din.

First: a GD challenge from MyScrapbookNook: make a two pager which documents your week











Og så er det skissecup på dinhobby igjen. Her er mitt bidrag (unnskyld for den rare bildevinkelen men det er ikke så lett å fotograferere i en snøfonn, for lite lys inne)

And then it is sketch cup time again at dinhobby. Here is my take (I am sorry about the strange angel, but it isn't easy to take pics with all the snow, I need the daylight)


2 kommentarer:

Linn sa...

wow! så mye flott! :)

Det ligger en utfordring til deg på bloggen min.
Ha en fin lørdagskveld! :)

Anonym sa...

KNALL-LEKRE ukes LO'er!!! kanonfine! Kjempefine farger,og bra oppsett!