Sider

søndag 11. januar 2009

Scrapping!!!

Endelig litt ro til å scrappe. De to første LOene er laget til ulike utfordringer, mens den siste hadde jeg bare lyst å lage.

Finallay some time to scrap. The two first LOes are for different challenges, the third just pushed it's way through.


Nyttårsforsetter og selvportretter. New Years Resolutions and self portraits

For en utfordring! Jeg er like dårlig på begge deler, så da var det godt T hadde tatt det flotte fotografbildet av meg. Utfordring på MyScrapbookNook.
Journaling:" I am an allright person - so I am not going to change that. But I will try to take better pictures this year. Pictures which documents our real lives - not only the happy moments"

I am just so bad at both. Luckily T had taken this great photograph picture of me. Challenge on MyScrapbookNook. Journaling:" I am an allright person - so I am not going to change that. But I will try to take better pictures this year. Pictures which documents our real lives - not only the happy moments"




Skissecup hos dinhobby, 1. runde. Sketch Cup at dinhobby, part 1


Det er klart at det finnes likheter mellom Antonio Banderas, Orlando Bloom og eldstebarnet!


There sure are similarities between Antonio Banderas, Orlando Bloom and oldest DS!





Pekefingeren. The Index Finger


Spør ikke hvorfor, men jeg fikk så lyst å scrappe litt om pekefingeren min.
Don't ask why, but I just felt like scrapping about my index finger.


7 kommentarer:

line sa...

Du har kommet godt igang ser jeg (selv sliter jeg litt ennå)Superherlige LO'er. Likte spesielt godt den første. Herlige farger, kult bilde - ja alt var FLOTT med andre ord.

Ewonne sa...

Wow! Vilka layouter!!! Framför allt den första ♥♥♥

pysselpetra sa...

Underbar Lo du gjort! Jag håller tummarna för dig (och lite för mig själv) i Gäst-DT-tävlingen på the Nook.
snart vet vi!

pysselpetra sa...

psst du har en award i min blogg.... men det är frivilligt att skicka den vidare eller bara njuta av att du har fått den :)

Ida / Little sa...

Nyttårsforsetter var skikkelig stilig! :) Bra du har kommet skikkelig i gang, det går litt tregt her ;p Har en liten award til deg inne hos meg. Fortsatt god helg :) Klem Ida

Anette sa...

Syns alle tre LO'ene var flotte på hver sin måte!! Stilig å scrappe fingen :) hehe :)

Anonym sa...

Hallois Hilde!!! Syns det var så kult at du scrappa pekefingeren din. Helt konge!!!