Sider

søndag 22. mars 2009

Clean & simple eller minimalistisk?




Ukens utfordring på Sukkersøtt er å lage noe i stilen Clean & Simple/minimalistisk. Det er ikke så lett å sette grensen mellom de to stilartene. Så hva med kortene under, hvilken stilart tilhører de? Eller er det ikke noe enten/eller?

This week's challenge at Sukkersøtt is to make a card Clean & Simple/minimalistic style. Please enlight me: are the cards below Clean & Simple style or minimalistic? I can't tell :-)


Den siste her ser kanskje mer avansert ut enn de to første men den består bare av fire deler; basiskort, møsterpapir (med tekst og alt), bånd og figur



15 kommentarer:

Unknown sa...

Cute little critters! Love the alligator in blue!

Such cute cards!

Ewonne sa...

tycker du har lyckats jättebra med Clean and Simple korten!!! Jag har försökt själv men lyckas ta mg tusan inte :(

Ida / Little sa...

Disse var SKIKKELIG kule. Hvor er de tøffe dyrene fra?? Takk for koselig kommentar, husk candy posten min også ;) Ha en fortsatt fin søndag! Klem Ida

Hilde Aaslund aka Scoobie sa...

Dyrene er fra Cosmo Cricket

Lise ♥ Hverdagsglimt og Kreativiteter sa...

Så fine kort! :)

Camilla sa...

Har du sett så kult! Dette var kort etter min smak. =)

Pia sa...

super fine læsninger på udfordringen, supert

LilleAsk sa...

Så kule kort!! Kjempefine løsninger på oppgaven! Denne stilen behersker du helt strålende. Bøyer meg i støvet jeg, for jeg synes alltid det mangler noe og da ender jeg aldri opp med C&S....

Anette sa...

Stilig kort Scoobie!
Favoritten min er krokodillen :) Den var sååå søt ;)

Anonym sa...

Hei, så utrooolig skjønne kort du har laget :D de var kjempe kule altså=)=) Hilsen Cathrine!

Kort og Søm sa...

Takk for hyggelig hilsen hos meg!
Disse kortene var jo så kule, krokodillen var super!

Hilsen Fredrikke :o)

May-Bente sa...

Disse var råååå kule!

Bente sa...

Så utrolig søte kort!

Scrappelise sa...

Er helt enig med de som sier at det er herlige kort du har laget! de er supersøte!

Hanne sa...

Fantastisk flotte kort du har laget til denne utfordringen! Du har talent på denne stilen, det er helt sikkert! Flott at du ble med :)