fredag 27. mars 2009

Fotballkort / Soccer Cards

Jeg spurte ungene hva slags kort de vil jeg skal lage nå, og de var ganske enige - vi trenger fotballkort! OK, så lagde jeg fotballkort, da. Jeg hadde noen shaker-stickers fra Nille liggende og de er så greie å bruke.

I asked the kids what kind of cards they are in need of the they both answered the same: soccer cards. OK,so I made soccer cards. The shaker stickers are from a shop called Nille and they are so convenient


Til det første kortet har jeg brukt skisse til utfordring nr 4 fra Linne Cards.
For the first card I have used the sketch from cahellenge #4 from Linne Cards.






Til det andre kortet har jeg brukt skisse #7 fra Card Patterns
For the second card I have used sketch #7 from Card Patterns




Til det tredje kortet har jeg ikke brukt noen skisse :-)
For the third card I have used no sketch at all :-)


5 kommentarer:

line sa...

Er nok noen fotballinteresserte som kommer til å bli veldig fornøyde med disse.

Bittemor sa...

Kjempe tøffe fotball kort du har laget, kommer garantert å bli fornøyd de som får disse :-)

mariemc sa...

These are fantastic masculine cards. They are all really good and I especially like what you did with the card using the CP sketch. Thanks for joining us!

Michelle Bertuzzi sa...

How beautiful and unique these cards are! Love them all, they really stand out.

Pia sa...

super rålækre kort